نصب ۲ دستگاه خودرو سیار عرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از خدمات‌رسانی دو دستگاه خودرو ‌سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق به‌منظور ارائه بنزین به خودروهای ‌زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش ‌نوکانی در بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق با ‌بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات تأمین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح ‌تأسیسات انبار نفت سنندج برای ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائران اربعین، ‌این پایانه مرزی و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان‌های کرمانشاه و ‌ایلام قرار دارند به‌نحوی مطلوب در جریان است.

‌وی با اشاره به تعیین مرز باشماق مریوان به‌عنوان مرز رسمی جهت تردد زوار ‌اربعین حسینی برای دومین سال متوالی از برنامه‌ریزی منطقه برای ارائه خدمات مطلوب به ‌زوار اربعین و تسهیل سوخت‌رسانی به وسائل نقلیه در مسیر شهر مریوان تا این پایانه مرزی خبر داد و افزود: دو دستگاه خودرو عرضه سیار بنزین در این مسیر برای سوخت‌رسانی ‌پایدار و مطمئن به زائران درحال تردد است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین به تأمین گاز مایع موردنیاز موکب‌های مسیر و مستقر در پایانه مرزی یادشده ‌اشاره و اظهار کرد: هماهنگی لازم برای تأمین و توزیع گاز مایع این موکب‌ها با شرکت‌های موزع و تأسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

نوکانی با قدردانی از مالکان و متصدیان مجاری عرضه سوخت منطقه در جهت ارائه ‌خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‌پایان مراسم اربعین از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق مریوان بازدید ‌و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان را بررسی خواهند کرد. ‌

کد خبر 629970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =