پیگیری مسائل منابع انسانی صنعت نفت با حضور عضو کمیسیون انرژی مجلس

کارکنان شرکت نفت و گاز مارون در نشست مشترک با نماینده مردم رامهرمز و رامشیر و عضو کمیسیون انرژی مجلس مسائل مرتبط با حوزه صنعت نفت به‌ویژه منابع انسانی را مطرح کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، قباد ناصری، مدیرعامل این شرکت با تأکید بر لزوم رفع موانع تولید گفت: با وجود اعمال تحریم‌ بر ضد کشور و شرایط آب و هوایی مناطق نفت‌خیز جنوب، خوشبختانه با عزم راسخ و تعهد مثال‌زدنی سرمایه‌های انسانی موفق به تحقق همه اهداف تولیدی سازمان مطابق برنامه شدیم.

وی افزود: کارکنان شرکت کم و بیش با مشکلاتی روبه‌رو هستند که لازم است با پیگیری جدی در این زمینه رضایتمندی و سطح انگیزش این قشر تلاشگر افزایش یابد. مشکل‌های یادشده در اندازه‌ای نیستند که در اراده راسخ سرمایه‌های انسانی سازمان در زمینه خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی خلل وارد آورند.

ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس نیز تلاش‌های کارکنان صنعت نفت را ستودنی توصیف و اظهار کرد: بسیاری از دستاوردها و پیشرفت‌های کشور تحت تأثیر مثبت تلاش‌های کارکنان صنعت نفت تحقق یافته و باید هر آنچه برای پیشبرد این هدف لازم است به انجام رساند، از این رو همه مسائل و مشکل‌های منابع انسانی صنعت نفت را از مراجع ذی‌ربط به‌صورت جدی پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 630130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =