قدردانی معاون اول رئیس‌جمهوری از تلاش‌های وزارت نفت برای مدیریت سوخت‌رسانی

معاون اول رئیس‌جمهوری امروز در نشست هیئت وزیران از تلاش‌های وزرات نفت برای تأمین و توزیع بنزین مورد نیاز مردم در زمان اوج مصرف قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر امروز (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) در نشست هیئت وزیران از وزارت نفت به‌دلیل مدیریت مطلوب در بخش تأمین و توزیع بنزین مورد نیاز مردم تشکر کرد و گفت: با توجه به افزایش مسافرت‌ها در ایام اربعین، حجم بالای سفرها به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر و رشد قابل توجه ترددها در تعطیلات اخیر، جا دارد از وزارت نفت به‌دلیل مدیریت خوب و دقیق تأامین و توزیع بنزین قدردانی شود.

شایان یادآوری است که جواد اوجی روز جمعه (۲۴ شهریورماه) در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک سیما اظهار کرد: با توجه به تردد سنگین هموطنان در جاده‌های کشور به‌ویژه محورهای شمال و شمال‌شرق کشور، رکورد مصرف روزانه ۱۳۷ میلیون لیتر بنزین ثبت شد.

وزیر نفت افزود: با توجه به تمهیدهای اندیشیده‌شده در زمینه تولید و ذخیره‌سازی سوخت مایع در سراسر کشور با وجود افزایش مصرف، وزارت نفت غافلگیر نشد و توانست این افزایش مصرف بی‌سابقه را مدیریت کند.

جعفر سالاری‌نسب، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز چندی پیش از سوخت‌رسانی مطلوب در ایام اربعین امسال با استقرار ۲۴ جایگاه سیار سوخت و ۱۶ خودرو سوخت‌رسان در مناطق هفت‌گانه مرزی کشور خبر داد و اظهار کرد: با ذخیره‌سازی زودهنگام فرآورده در انبارهای نفت و اعزام جایگاه و خودروهای سوخت‌رسان سیار از دو شرکت توانستیم سوخت‌رسانی در مرزهای عملیاتی هفت‌گانه کشور در تمرچین، شلمچه، مهران، خسروی، هویزه و... را مدیریت و بدون هیچ مشکلی، سوخت بنزین و نفت‌گاز موردنیاز مجاری عرضه و خودروهای عمومی و شخصی را تأمین کنیم.

کد خبر 630407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =