قدردانی امام جمعه بوشهر از وزیر نفت و مجتمع گاز پارس جنوبی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: از وزارت و وزیر نفت، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و دانشگاه خلیج فارس برای برگزاری آزمون استخدامی با هدف اشتغال جوانان بومی استان صمیمانه تشکر می‌کنم.

به گزارش شانا به نقل از مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه (۳۱ شهریورماه) در بازدید از محل برگزاری آزمون استخدامی برای جذب در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: حرکت بسیار بزرگ و ارزشمندی در استان بوشهر برای جذب نیروهای کاملا بومی و جوانان تحصیل‌کرده این استان انجام شده است و امید داریم این حرکت تدوام داشته باشد.

وی تصریح کرد: مراتب قدردانی صمیمانه خود را از وزیر نفت و مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی برای  جذب جوانان بومی استان بوشهر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی ابراز می‌کنم، زیرا این حرکت شایسته امید و شادمانی را بین جوانان تحصیل‌کرده و با استعداد در این استان فراهم آورد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: پس از تقاضایمان برای  اینکه آزمون استخدام مراکز نفتی در استان بوشهر برگزار شد، حتی طرح پرسش و مصاحبه هم در بوشهر باشد، پذیرفتند و امروز این کار بزرگ در دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد و امیدوارم به جوانان استان توجه بیشتری شود، زیرا بوشهر از استان‌های مهم کشور است و مردم گرانقدری دارد و این جوانان باید حمایت شوند.

صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه نیز گفت: من خودم امروز به محل آزمون رفتم و چقدر این جوانان راضی بودند و احساس غربت نمی‌کردند. ان‌شاءالله احساس ظلم هم نمی‌کنند و به حقشان می‌رسند. در خانه از آنها امتحان گرفته شد و مورد احترام و عزت بودند و همگی تشکر می‌کردند.

وی دوباره از وزیر نفت و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد.

کد خبر 630453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =