آغاز فرآیند جذب ۸۵۸ نفر از جوانان بومی بوشهر در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز فرآیند جذب ۸۵۸ نفر از جوانان تحصیلکرده استان بوشهر در مشاغل فنی پالایشگاه‌های این مجموعه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش گفت: با تلاش‌های فراوان و رایزنی‌های متعدد با مدیران ارشد وزارت نفت خوشبختانه برای نخستین‌بار با جذب ۸۵۸ نفر از جوانان بومی استان بوشهر موافقت شد و فرآیند جذب جوانان این استان به‌زودی آغاز خواهد شد.
 
وی افزود: جوانان تحصیلکرده رشته‌های فنی در سراسر استان بوشهر از طریق برگزاری آزمون، با همکاری دانشگاه خلیج فارس برای اشتغال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه به‌کارگیری و جذب خواهند شد.
 
مدیر عامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به رشته‌های مورد نیاز این مجموعه در فرآیند جذب، تصریح کرد: جوانان کارآمد و خلاق استان بوشهر دارای مدارک فنی در رشته‌های اچ‌اس‌ئی ، تعمیرات، بهره‌برداری و بازرسی فنی می‌توانند در این آزمون که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

باهوش گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال باعنوان «مهار تورم و رشد تولید»، همه تلاش خود را برای رشد تولید پایدار و اشتغال جوانان پرتلاش بومی استان بوشهر بکار گرفته و در این مسیر حرکت خواهد کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به‌تازگی به تشکیل تیم راهبری از ابتدا تا انتهای فرآیند این جذب با حضور نماینده استاندار بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقدام کرده است تا همه مراحل و اقدام‌ها برای جذب نیروهای بومی استان بوشهر با هماهنگی استاندار استان بوشهر انجام شود.

کد خبر 473763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =