بازسازی و تعمیر ۴۲ دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان

معاون اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت لاوان از ساخت، بازسازی و تعمیر ۴۲ دستگاه مبدل حرارتی در نیمه نخست ۱۴۰۲ در کارگاه مرکزی اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت خبر داد. 

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، ادریس غنودی این اقدام را همسو با پیش‌بینی و آماده‌سازی مبدل‌های حرارتی واحدهای پالایشی دانست و گفت: برای استفاده در تعمیرات اساسی پیش‌رو این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت و احیای تیوب شیت و بافل برای استفاده در ۳۴ مبدل حرارتی و کولرهای آبی، تصریح کرد: ساخت و نوسازی هدر باکس‌های ۵ دستگاه فن‌های هوایی و ساخت نازل و فلنج پوسته سه مجموعه مبدل‌های حرارتی از مشروح فعالیت‌های انجام شده به‌شمار می‌رود. 

معاون اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت لاوان با بیان اینکه این اقدام‌ها صرفه‌جویی ارزی معادل ۳۰۰.۰۰۰ یورو در بر داشته است، یادآور شد:  تحقق این مهم در سایه همکاری تنگاتنگ مدیریت بازرگانی، اداره بازرسی فنی، تعمیرات نوسازی و کارگاه تراشکاری انجام شده است. 

غنودی تأمین قطعات از  سازندگان داخلی، کاهش زمان خرید و نظارت دقیق در تولید قطعات مبدل‌ها حین ساخت را از ویژگی‌های بارز این اقدام‌ها برشمرد.

کد خبر 630465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =