صدویکمین جایگاه سوخت ناحیه مرکزی شیراز به بهره‌برداری رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از یک باب جایگاه سوخت در شهر شیراز، شمار جایگاه‌های سوخت مایع استان به ۳۱۵ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت «جلالی» در شیراز که فرماندار و جمعی از مسئولان محلی شهر شیراز نیز حضور داشتند، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه، شمار مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۱ باب و شمار جایگاه‌های استان به ۳۱۵ باب افزایش یافته است.

وی تسریع در روند سوخت‌رسانی به مردم را از اولویت‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس دانست و افزود: با توجه با قرارگرفتن این جایگاه در مرکز به سمت غرب شیراز و حجم ترددها با بهره‌برداری از این جایگاه، سوخت‌رسانی در این شهر شتاب می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به عرضه بنزین و بنزین سوپر در این جایگاه تاکید کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۲۳۰ میلیارد ریال ازسوی بخش خصوصی در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع دارای ۱۲ نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر را نیز فراهم آورده است.

بر پایه این گزارش، در احداث این جایگاه زیرساخت‌هایی همچون سیستم پرداخت الکترونیکی و کیف پول، طرح کهاب و دیسپچینگ مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 631064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =