پیام وزیر نفت در محکومیت جنایت اسرائیل در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

وزیر نفت در پیامی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد.

به گزارش شانا، در این پیام آمده است:

«بسمه‌تعالی

وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِیًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِیرًا

رژیم جعلی صهیونیست همانا برآمده از مطامع استعمارگران بوده که موجودیت خود را بر پایه غصب و ویرانی خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین بنا کرده است.

رژیم غاصب، سال‌هاست با حمایت قدرت‌های استعماری در سرزمین مادری و اجدادی فلسطینیان دست به جنایت‌ زده، انسان‌های فراوانی را آواره کرده و مردان، زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشد.

این جرثومه فساد و ویرانی هیچ دریغی از شلیک مستقیم به کودکان، استفاده از سلاح‌های ممنوعه در جنگ و قتل‌عام آوارگان در اردوگاه‌ها ندارد و هیچ وجدان بیداری در جهان نیست که جنایت رژیم کودک‌کش در بمباران بیمارستان ‌المعمدانی غزه را محکوم نکند.

بدون تردید خون صدها کودک بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطینی به‌زودی دامن ناپاک صهیونیست‌ها را خواهد گرفت.

کارکنان صنعت نفت ایران نیز هم‌صدا و هم‌پیمان با مسلمانان و حق‌طلبان سراسر جهان این جنایت منفور را محکوم کرده و برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی و غاصب، هم‌دل و دوشادوش رزمندگان محور مقاومت ایستاده، برای پیروزی آنان از درگاه خداوند متعال طلب پیروزی و نصرت قریب می‌کند.

یَـأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدَامَکُم».

کد خبر 631866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =