پتروشیمی صدف تحریم‌ها را با تولید داخل خنثی کرد

مدیر بازرگانی پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به پیشرفت ۱۷ درصدی بخش تدارکات و کالا در یک سال اخیر گفت: پیشرفت این بخش در طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس به بیش از ۹۲ درصد تا پایان شهریورماه امسال رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی صدف، مریم کوه‌گیوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این افزایش ۱۷ درصدی پیشرفت بخش تدارکات و کالا در اوج تحریم‌های ظالمانه غرب، با استفاده حداکثری از توانمندی‌های ساخت داخل رقم خورد.

وی با اشاره به خنثی‌سازی تحریم‌ها ادامه داد: امور بازرگانی پتروشیمی صدف در کنار پیگیری‌های گسترده که به تکمیل و تحویل چند سفارش خرید و تجهیز کلیدی منجر شده است، موفق شد با تمرکز و تأکید ویژه بر توانمندی‌های ساخت داخل، بخش قابل توجهی از نیازهای پروژه را با تکیه بر توانمندی‌های ساخت داخل تأمین کند، به این ترتیب تعداد قراردادهای منعقدشده با شرکت‌های توانمند داخلی در مدت ۱۰ ماه گذشته با رشد ۲۶ درصدی به ارزشی بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

مدیر بازرگانی پتروشیمی صدف خلیج فارس درباره دیگر اقدام‌های مهم انجام‌شده در این مدت توضیح داد: سامانه جامع بازرگانی به‌منظور ساماندهی و شفاف‌سازی هرچه بهتر فعالیت‌ها همچنین مستندسازی همه اقدام‌های مجموعه بازرگانی، مشتمل بر معاملات و مناقصات، تدارکات و انبارها و پورتال ذی‌نفعان در این شرکت راه‌اندازی و عملیاتی شد.

کوه‌گیوی تصریح کرد: پورتال ذی‌نفعان که بستر ارتباطی سازندگان داخلی برای خوداظهاری و ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایشان است، از زمان استقرار با استقبال سازندگان داخلی مواجه شده است.

وی در پایان از سازندگان داخلی دعوت کرد با مراجعه به سایت پتروشیمی صدف خلیج فارس به آدرس www.pgspc.ir و ثبت‌نام در پورتال ذی‌نفعان، در فهرست منابع ساخت داخل این شرکت قرار گیرند.

کد خبر 631882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =