انتقال مجموعه انبارهای مناطق نفت‌خیز جنوب به خارج از اهواز

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: انبار بزرگ لوله و مجموعه انبارهای مناطق نفت‌خیز جنوب مستقر در ناحیه صنعتی کارون با اقدامی جهادی تا پیش از پایان امسال به خارج از شهر اهواز منتقل می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در حاشیه بازدید از عملیات احداث انبار جدید لوله اهواز در منطقه کریت با اشاره به اینکه در ادامه برنامه ساماندهی به انبارهای شرکت، پروژه جابه‌جایی انبارهای لوله مناطق نفت‌خیز جنوب به منطقه کریت اجرایی شده است. تصریح کرد: در گام نخست این عملیات، ۱۷ هکتار زمین مورد نظر برای استقرار کل لوله‌ها، با همکاری مدیریت‌های کالا، ترابری و مهندسی و ساختمان زیرسازی و تسطیح شده، آنگاه برنامه انتقال ۱۲۰ هزار شاخه انواع لوله‌ مستقر در انبار کارون به محل جدید منتقل می‌شود.

وی با اظهار خرسندی از سرعت عملیات و تشریک مساعی مدیریت‌های مرتبط با موضوع، رعایت اصول مهندسی، استانداردهای ایمنی در ایجاد انبارهای جدید، پیش‌بینی نیازهای آینده در افق ۵۰ ساله را در این باره ضروری برشمرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به سابقه این موضوع گفت: پروژه انتقال انبارهای ناحیه صنعتی به پیش از جنگ تحمیلی برمی‌گردد که به دلایل مختلف تاکنون معطل مانده بود.

دانشی، جلوگیری از تردد ماشین‌آلات سنگین و کاهش بار ترافیکی شهر اهواز، رعایت مسائل زیست محیطی و توجه به امنیت شهروندان، رعایت اصول پدافند غیرعامل و نزدیکی کالا و مواد موردنیاز عملیات به چاه‌ها و تأسیسات تولیدی نفت را از مهمترین اهداف اجرای این پروژه برشمرد.

کد خبر 632197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =