رونمایی از ۲ طرح بانک تجارت برای کارکنان صنعت نفت

رئیس شعبه مستقل بانک تجارت در وزارت نفت، از آغاز دو طرح ویژه برای کل کارکنان صنعت نفت اعم از قراردادی، پیمانکاری و رسمی با نام‌های «کاردان» و «خانواده نفت» خبر داد.

به گزارش شانا، امیر محبعلی‌زاده از آغاز دو طرح ویژه برای همه کارکنان صنعت نفت اعم از قراردادی، پیمانکاری و رسمی با نام‌های «کاردان» و «خانواده نفت» خبر داد و گفت: در طرح‌ نخست «کاردان» بالاترین مقدار سود بانکی کشور ارائه و در طرح دوم «خانواده نفت» که پیش از این به کارکنان بانک تجارت اختصاص داشت به کارکنان صنعت نفت هم تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: طرح خانواده نفت (خانواده تجارت) به‌تازگی افزون بر کارکنان رسمی و قراردادی، کارکنان پیمانکاری، همچنین جامعه بازنشستگان صنعت نفت را هم شامل شده است. سازوکار عضویت در این طرح به این صورت است که لینکی به کارکنان معرفی می‌شود که در صورت داشتن یک شماره حساب در بانک تجارت می‌توانند پول خود را به این حساب منتقل و از خدمات طرح کارکنان خانواده نفت استفاده کنند.

رئیس شعبه مستقل بانک تجارت در وزارت نفت گفت: باید این خبر را اعلام کنم که سود طرح خانواده نفت که پیش از این ۱۵ درصد بود، با مجوزی که دریافت شده به ۲۰ درصد رسید و در حال افزودن کارکنان پیمانکاری، همچنین بازنشستگان صنعت نفت به این خدمات با عنوان خانواده بزرگ نفت هستیم، در این صورت کارکنان صنعت نفت می‌توانند به‌طور روزشمار نرخ ۲۰ درصد سود دریافت کنند و در هر لحظه‌ای که به آن نیاز داشته باشند، می‌توانند پول خود را برداشت کنند.

محبعلی افزود: طرح خانواده نفت (خانواده تجارت)، انعطاف‌پذیر است و شرایط متغیری دارد؛ به این صورت که شما هر مبلغی را در قالب این طرح پس‌انداز کنید، پس از یک ماه ماندگاری، می‌توانید پول خود را از حساب خارج و ۲۰ درصد سود دریافت کنید. سازوکار آن هم به این شکل است که پول به حسابتان می‌آید، وارد لینک می‌شوید و مبلغ دلخواه برای سپرده‌گذاری را انتقال می‌دهید یا خارج می‌کنید که به‌صورت لحظه‌ای واریز و برداشت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای استفاده از خدمات خانواده نفت (خانواده تجارت)، داشتن یک حساب در بانک تجارت و معرفی کد ملی در طرح الزامی است. کارکنان خانواده نفت هر زمان که خواستند، می‌توانند از طریق لینکی که در قالب پیامک برای آنها ارسال می‌شود، وارد سایت شده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

کد خبر 632993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =