نخستین نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی وزارت نفت برگزار شد

نخستین نشست تخصصی مدیریت دانش شرکت‌های پالایشی وزارت نفت با رویکرد تبادل تجارب و هم‌افزایی توانمندی‌های مدیریت دانش در صنعت نفت در مرکز همایش‌های پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این نشست پنجمین نشست هم‌اندیشی در حوزه‌های مختلف و همسو با تحقق اهداف پژوهشگاه مبنی بر اشتراک‌گذاری تجارب و دانش بوده است.

براساس این گزارش، در این نشست تخصصی موضوعاتی مانند ارائه تجارب و دستاوردهای پالایشگاه‌ها و پژوهشگاه صنعت نفت در حوزه مدیریت دانش، بررسی چالش‌های موجود و اولویت‌بندی آنها و ارائه راهکارهای مختلف مورد بحث و تبادل‌نظر حاضران قرار گرفت.

در این نشست هم‌اندیشی که به همت واحد اطلاعات علمی و مدیریت دانش برگزار شد، شرکت‌های مختلفی مانند شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و پالایشگاه‌های تهران، کرمانشاه، شازند اراک، تبریز، ستاره خلیج فارس، بندرعباس، آبادان و اصفهان نیز حضور داشتند.

پژوهشگاه صنعت نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز پژوهشی در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کند. این پژوهشگاه سال ۱۳۳۸ از سوی شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد و فناوری‌های گوناگونی را در سه حوزه بالادستی نفت‌ و گاز، پایین‌دستی نفت‌ و گاز، انرژی و محیط زیست توسعه داده‌ است.

کد خبر 633074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =