دستاوردهای وزارت نفت در حوزه دیپلماسی انرژی امیدبخش است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دستاوردهای وزارت نفت در بخش صادرات نفت و توسعه روابط گازی با کشورهای همسایه، از جمله مهم‌ترین نقاط قوت دولت در حوزه دیپلماسی انرژی و بسیار امیدبخش برای کشور است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر کنعانی روز جمعه (۲۶ آبان‌ماه) با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم و بازدید از غرفه وزارت نفت که در قم در حال برگزاری است، دستاوردهای این وزارتخانه در عرصه دیپلماسی انرژی را چشمگیر دانست و اظهار کرد: به لطف خدا و همت دست‌اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور، در این دولت اقدام‌های مهمی در بخش نفت و گاز انجام شده است.  

وی با تاکید بر نقش وزیر نفت در توسعه دیپلماسی انرژی افزود: گزارش‌های بسیار مثبت و امیدوارکننده‌ای از مقدار صادرات نفت خام و میعانات گازی و  همکاری‌های گازی با کشورهای همسایه منتشر شده که نشان از عزم راسخ و همت بلند مسئولان امر در این بخش است.

شایان یادآوری است که نمایشگاه روایت پیشرفت، با هدف معرفی دستاوردهای دولت سیزدهم از روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه تا روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس در استان قم در حال برگزاری است و وزارت نفت حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.

کد خبر 633163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =