بازدید سفیر ایران در ترکمنستان از پاویون وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه»

سفیر ایران در ترکمنستان به همراه معاونان و مسئولان سفارت از پاویون وزارت نفت در نمایشگاه «ایران پروژه» در عشق‌آباد بازدید کرد.

به گزارش شانا، در این بازید مدیران اعضای هیئت ایرانی حاضر در پاویون ضمن معرفی توانمندی‌های وزارت نفت در صدور خدمات فنی و مهندسی و تأمین تجهیزات پروژه‌های نفتی و گازی کشور، بر ضرورت همکاری بیشتر سیاسی ایران و ترکمنستان در برقراری ارتباط دیپلماتیک و فنی تا رسیدن به نتیجه مورد نظر تأکید کردند.

در ادامه این بازدید علی مجتبی روزبهانی، سفیر ایران در ترکمنستان ضمن قدردانی از حضور وزارت نفت به‌صورت پاویون و با همه توان در این نمایشگاه اظهار کرد: سفارت ایران در ترکمنستان کاملاً در خدمت صنعت نفت کشور است.

وی افزود: ارتباط‌های پس از این نمایشگاه (نمایشگاه ایران پروژه در عشق‌آباد) به‌صورت مستمر پیگیری شود و تهاتر گازی، صدور خدمات فنی مهندسی و تأمین تجهیزات و کالا در برنامه‌ سفارت ایران در ترکمنستان قرار گیرد.

در پایان این بازدید مقرر شد برای حضور مدیران نفت و گاز ترکمنستان به‌منظور بازدید و برگزاری نشست‌هایی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

شایان یادآوری است که نمایشگاه ایران پروژه عشق‌آباد امروز (یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه) پس از سه روز به‌کار خود پایان داد.

کد خبر 633297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =