بانوان صنعت نفت مصداق بارز توانمندی در عرصه‌ اجتماع هستند

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دیدن دستاوردها و تلاش‌های بانوان فعال در این شرکت مایه‌ مباهات و افتخار است، گفت: هم‌اکنون شاهد درخشش این بانوان در عرصه خانواده و جامعه هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، خدیجه گودرزی در چهارمین نشست تخصصی شبکه‌ راهبردی زنان متخصص صنعت نفت که سه‌شنبه (هفتم آذرماه) با موضوع الزام‌ها و چالش‌های پژوهش و فناوری در توسعه‌ صنعت نفت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران بخش پژوهش و فناوری در برگزاری این نشست تخصصی اظهار کرد: یکی از اهداف شبکه‌ راهبردی زنان متخصص، دیده شدن توانایی‌های بانوان فعال در صنعت نفت است و به توان‌افزایی و رشد هر چه بیشتر آنها از نظر علمی و از نظر جایگاه سازمانی می‌اندیشیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، نیاز است توانایی‌های بانوان در صنعت نفت دیده شود و ما تلاش می‌کنیم زمینه‌ساز این هدف باشیم.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده گفت: شرکت ملی حفاری ایران با سه انتصاب مدیریتی در سال جاری برای خانم‌ها و در کل ۳۲ سمت سرپرستی در استفاده از ظرفیت‌های بانوان در صنعت نفت پیشرو است و نشان می‌دهد مدیریت عالی این شرکت به توانمندی بانوان اشراف داشته و مصمم است از این توانایی‌ها برای حرکت به سوی اهداف عالی بیشترین بهره را ببرد.

گودرزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره بانوان اظهار کرد: ایشان در سخنرانی پارسال خود عنوان کردند که بانوان باید حضور بیشتری در عرصه‌ سیاستگذاری و تصمیم‌سازی کشور داشته باشند، همچنین باید از جایگاه کارشناسی عبور و در عرصه‌ مدیریتی ایفای نقش کنند، چرا که کشور ما به این توان و تخصص نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اگر در گذشته موضوع را از نگاه خانم‌ها و نیاز آنها به حضور در اجتماع مطرح می‌کردیم، امروزه استفاده از توان خانم‌ها و حضور آنها در عرصه‌ اجتماع، نیاز جامعه است و خوشحالم که صنعت نفت در این زمینه یک صنعت پیشرو است و بسیاری از بانوان فعال در این عرصه افراد متخصص، توانمند و شایسته هستند.

بر اساس این گزارش، نقش آموزش در مدیریت فناوری صنعت نفت، ساختار واحدهای پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابع، روش‌های تأمین منابع مالی در بومی‌سازی فناوری‌های صنعت نفت و مدیریت دانش در شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های برتر دنیا، عناوین سخنرانی‌های این نشست تخصصی بودند.

کد خبر 633824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =