شمار جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه فارس به ۳۱۹ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کلان‌شهر شیراز، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان به ۳۱۹ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری در آیین بهره‌برداری از جایگاه سوخت «کشمیری» در ناحیه مرکزی گفت: با افتتاح این جایگاه تعداد مجاری عرضه سوخت مایع ناحیه مرکزی شیراز به ۱۰۵ باب افزایش یافت.

وی درباره وضع مصرف سوخت در استان و کلانشهر شیراز افزود: به‌طور میانگین روزانه حدود ۲ میلیون لیتر بنزین در این شهر مصرف می‌شود و به‌منظور سرعت بخشیدن به فرآیند سوخت‌رسانی در این ناحیه، توسعه کمّی و کیفی جایگاه‌ها از اولویت‌های منطقه است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به قرار گرفتن این جایگاه در محور شمال غرب شیراز و حجم تردد در این محور اظهار کرد: این جایگاه با سرمایه‌گذاری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در بلوار دکتر حسابی شیراز افتتاح شده است و نقش تأثیرگذاری در تسریع فرآیند سوخت‌رسانی در این محور دارد.

بر پایه این گزارش، این جایگاه با ۲۳ نازل، دو فرآورده بنزین معمولی و سوپر را ارائه می‌کند و زمینه اشتغال مستقیم ۱۸ نفر را نیز فراهم آورده است و دارای زیرساخت‌هایی همچون سیستم پرداخت الکترونیکی، کیف پول، طرح کهاب و دیسپچینگ است.

کد خبر 634300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =