برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه نفت لاوان در بندرعباس و تهران

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان در دو حوزه امتحانی در شهرهای بندرعباس و تهران خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، حسام فلاحی در این باره گفت: در این دوره داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت پالایش نفت لاوان، روز جمعه (یکم دی‌ماه) در حوزه‌های امتحانی دانشگاه هرمزگان و دانشگاه پلی‌تکنیک امیرکبیر به‌صورت همزمان به رقابت پرداختند.

وی افزود: با مجوز هیئت مدیره و به منظور تامین نیروی متخصص واحدهای عملیاتی و ستادی، جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی در رشته‌های تحصیلی مهندسی شیمی، نفت، برق، مکانیک، ایمنی و آتش‌نشانی، مواد و متالوژی، عمران، کارشناسی حسابرسی، حسابداری و کاردانی شیمی و صنایع شیمیایی با همکاری دانشگاه هرمزگان در دو حوزه بندرعباس و تهران در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت لاوان با اشاره به حضور ۳ هزار نفر داوطلب شرکت در آزمون استخدامی گفت: طی هفته‌های آینده پس از اعلام نتایج، سه برابر ظرفیت داوطلبان با توجه به نمرات کسب شده به مرحله مصاحبه فنی - تخصصی دعوت و پس از سپری شدن دیگر مراحل اداری استخدام، جذب ۸۰ نفر انجام خواهد شد.

فلاحی تأکید کرد: با هدف محرومیت‌زدایی و توجه به جذب نیروهای بومی امتیازهایی ویژه‌ به داوطلبان بومی استان هرمزگان مطابق دستورعمل جذب تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تلاش‌های مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان برای تأمین ۵۰ درصد از هزینه‌های ثبت‌نام آزمون با هدف کمک به داوطلبان و اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی به هموطنان، ابراز امیدواری کرد: تأمین نیروی متخصص جهت پروژه‌های در حال اجرای این شرکت، طی سال‌های آینده نیز تداوم یابد.

کد خبر 634959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =