قدردانی انجمن صنفی جایگاه‌داران منطقه ارومیه از مدیریت بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران منطقه ارومیه با تأکید بر اینکه همدلی و تعامل دوسویه در منطقه ارومیه رمز موفقیت و عبور از هر نوع بحرانی است، گفت: مدیریت بحران اختلال فنی در سامانه هوشمند سوخت و حمله سایبری صورت‌گرفته، یکی از عملکردهای مطلوب و مؤثر در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و لازم است از همه اعضای گروه مدیریت بحران منطقه قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، رضا معصومی در همایش تجلیل و تکریم از کادر فنی و کارشناسان اعزام شده به مجاری عرضه در زمان اختلال در سامانه هوشمند سوخت، افزود: ارتباط مؤثر انجمن و مالکان مجاری عرضه در منطقه ارومیه با مدیر، معاونان و رؤسای نواحی و واحدهای ستادی بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات جایگاه‌ها را در کمترین زمان ممکن حل می‌کند.

وی تصریح کرد: مدیریت بحران اختلال فنی در سامانه هوشمند سوخت در ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ یکی از عملکردهای مطلوب و مؤثر در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و لازم است از همه اعضای گروه مدیریت بحران منطقه قدردانی کرد.

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه نیز ضمن قدردانی و تشکر از اقدام قابل‌توجه و ارزشمند انجمن صنفی جایگاه‌های منطقه در قدردانی از اعضای گروه فنی رفع اختلال در سامانه هوشمند سوخت گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهروندان و مجاری عرضه سه ضلع مدیریت بحران منطقه هستند و همه در میدان جهاد مدیریت بحران نقش خود را در کمترین زمان ممکن برای رفع اختلال در سامانه هوشمند سوخت ایفا کردند.

وی یادآور شد: پیمانکاران سامانه هوشمند سوخت و مهندسی نیز پابه‌پای همکاران منطقه با همکاری مطلوب جایگاه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی و با تعهد اخلاقی و حرفه‌ای زحمت کشیدند و جای بسی قدردانی و تشکر دارد.

در این آیین هدایایی از طرف انجمن صنفی جایگاه‌ها به‌رسم یادبود به اعضای تیم کارشناسی و فنی مدیریت بحران منطقه اهدا شد و سرانجام لوح سپاسی نیز از طرف انجمن به مدیر منطقه، معاون بازرگانی و رؤسای ناحیه مرکزی، حراست، روابط‌عمومی، مهندسی و سامانه هوشمند سوخت اهدا شد.

کد خبر 635320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =