تداوم تلاش برای تأمین پایدار گاز صنایع

معاون وزیر نفت در دیدار با استاندار زنجان ضمن تشریح طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشوق‌های ارائه‌شده به‌منظور ذخیره‌سازی روزمینی گاز برای صنایع، بر اهتمام شرکت ملی گاز ایران در تأمین گاز صنایع تأکید کرد.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی امروز (جمعه، ۱۵ دی‌ماه) در حاشیه سفر به استان زنجان، در دیدار با محسن افشارچی، استاندار زنجان گفت: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در دولت سیزدهم است.

وی افزود: اکنون مطابق برنامه برای توسعه گازرسانی در بخش روستایی نیازمند همراهی مجلس و تأمین اعتبار کافی در بودجه ۱۴۰۳ هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اهتمام صنعت گاز برای تأمین گاز بخش مولد اقتصاد کشور ادامه داد: این شرکت طرح‌ها و مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ذخیره‌سازی رو زمینی گاز برای صنایع دارد که از جمله آن احداث مینی‌ال‌ان‌جی‌هاست و صنایع می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از گواهی انرژی بهره‌مند شوند و به تناسب و نیاز از آن استفاده کنند.

در این دیدار افزون بر استاندار و مدیران استانی، مصطفی طاهری، نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و درباره موضوعات تقنینی مذاکراتی انجام شد.

شایان ذکر است معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آستانه دومین سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به استان زنجان و به‌منظور بهره‌برداری طرح‌های گازرسانی به ۸ روستا، پروژه‌های نهضت ملی مسکن و ۴۵ واحد صنعتی به این استان سفر کرده است.

کد خبر 635653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =