بهره‌برداری از ۶۴ پروژه گازرسانی زنجان در نیمه نخست ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با حضور در شهرستان طارم استان زنجان از پروژه‌های در حال اجرای گازرسانی روستایی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی امروز (شنبه، ۱۶ دی‌ماه) در جریان دومین روز سفر خود به استان زنجان به شهرستان طارم رفت و از پروژه‌های در حال اجرای گازرسانی به هفت روستا در این شهرستان بازدید کرد.

نخستین مقصد نزدیکی روستای «شیت» بود و وی از پروژه‌های گازرسانی به چهار روستای شیت، ولی‌در، زاجگان و جوزرگان با مجموع ۵۹۰ خانوار بازدید کرد.

بر اساس تازه‌ترین بررسی‌ها، شبکه‌گذاری، خط تغذیه و ایستگاه تقویت فشار (تی‌بی‌اس) به‌طور کامل اجرا شده و پروژه گازرسانی به این چهار روستا در مرحله آزمون مقاومت و نشتی است و پس از آن وارد مرحله تزریق گاز و اجرای انشعابات داخل روستاها خواهد شد.  

معاون وزیر نفت در مقصد دوم خود در روستای «کله سیران» حاضر شد و در جریان وضع پروژه گازرسانی به این روستا و دو روستای کلچ‌آباد و سرخ‌بیشه با مجموع ۱۹۶ خانوار قرار گرفت. مطابق تازه‌ترین بررسی، پروژه‌های گازرسانی به این سه روستا در مرحله لوله‌گذاری و مسیرسازی هستند.

شایان ذکر است پروژه‌های گازرسانی یادشده بخشی از ۶۴ پروژه گازرسانی روستایی استان زنجان است که در مرحله اجراست و مطابق برنامه، همه این ۶۴ پروژه حداکثر تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 635745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =