بازدید جمعی از دبیران شیمی و علوم‌ تجربی از دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت

دبیران شیمی و علوم تجربی منطقه ۶ استان تهران با هدف ارتباط بین آموزش و پژوهش از دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، جمعی از دبیران شیمی و علوم تجربی منطقه ۶ استان تهران ظهر امروز (دوشنبه، نهم بهمن‌ماه) برای آشنایی با تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه صنعت نفت و کسب اطلاع بیشتر درباره استخراج نفت از پردیس بالادستی و محیط زیست و انرژی پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کردند.

امید قنبرپور، کارشناس اکتشاف پژوهشگاه صنعت نفت چگونگی شناسایی چاه‌های اکتشافی، عملکرد دکل‌های حفاری، ازدیاد برداشت، لایه‌های نفت و نفت سنگین و سبک برای دبیران شیمی و علوم تجربی شرح داد.

در ادامه و طی بازدید از بخش محیط زیست و انرژی پژوهشگاه صنعت نفت کارشناس این بخش، گزارشی را از چگونگی خوردگی فلزات و حفاظت کاتدی برای دبیران شیمی و علوم تجربی ارائه داد.

بهزاد زنجانی‌نژاد، سرگروه آزمایشگاه علوم منطقه ۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با بیان اینکه توانمندی معلمان با اینگونه بازدیدها زیاد می‌شود، تصریح کرد: می‌توانیم اطلاعات و تجربه‌هایی را که از این مرکز پژوهشی کسب می‌کنیم، به دانش‌آموزان و نسل بعدی منتقل کنیم و ارتباط بین آموزش و پژوهش مهم‌ است و پژوهشگاه صنعت نفت بهترین جایی است که می‌شود این ارتباط را برقرار کرد.

کد خبر 636953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =