افزایش منافع ملی با بهره‌برداری از طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس

عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به حمایت‌های چند سال اخیر صندوق توسعه ملی از تکمیل طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس گفت: برای حمایت از این طرح و تسریع روند تکمیل آن، در صدد تمدید دوره ساخت و مشارکت در این طرح تا خردادماه ۱۴۰۳ هستیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس، علیرضا میرمحمد صادقی با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی تأمین‌کننده بخش عظیمی از منابع مالی طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس است، افزود: در بازدید از سایت صدف مشخص شد که طرح با سرعت بالایی در حال اجراست و گزارش‌ها با وضع پیشرفت آن هم‌خوانی دارد.

وی با بیان اینکه مطابق با اظهارات مسئولان طرح، پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در سال ۱۴۰۲ به مرحله پایانی نصب مکانیکی می‌رسد، اظهار کرد: بهره‌برداری این پروژه به اقتصاد کشور کمک قابل ملاحظه‌ای خواهد کرد و صندوق توسعه ملی برای تکمیل هرچه سریعتر طرح حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه ظرفیت تایرسازی در کشور در حال افزایش است، بیان کرد: این موضوع ضرورت و اهمیت تکمیل طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس که مواد اولیه تایر از جمله مواد اولیه لاستیک سبز را تولید می‌کند را نشان می‌دهد.

کد خبر 637004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =