قطار پیشرفت ایران با وجود کارشکنی دشمنان متوقف نمی‌شود

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: هرچند دشمنان درصدد هستند تا پیشرفت های کشور دیده نشود تا متوقف شوند، اما موفق نشده اند.

به گزارش خبرنگار شانا، سیداحسان خاندوزی امروز (پنجشنبه، ۱۹ بهمن ماه) با حضور در دومین نمایشگاه روایت پیشرفت که در مشهد مقدس در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه آنهایی که این نمایشگاه را برپا کردند قدردانی و تشکر می‌کنم، هرچند این نمایشگاه تنها بخشی از پیشرفت ها را روایت می کند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بخشی از افراد جامعه از این پیشرفت‌ها باخبر نیستند که باید روشنگری لازم در این باره انجام شود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: به موازات برگزاری چنین نمایشگاهی باید روشنگری لازم برای روایت پیشرفت کشور در رسانه‌ها و فضای مجازی انجام شود تا همه افراد جامعه از تحولات کشور در بخش‌های مختلف با خبر شوند.

خاندوزی اظهار کرد: دشمنان درصدد هستند تا پیشرفت‌های کشور دیده نشود یا متوقف شود، اما به فضل الهی و پشتکار دولت مردمی، کشور به پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

شایان یادآوری است که وزیر امور اقتصاد و دارایی امروز با حضور در دومین نمایشگاه روایت پیشرفت از غرفه‌های شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، شرکت‌های ملی گاز ایران، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاوردهای این مجموعه‌ها قرار گرفت.

کد خبر 637487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =