بهره‌برداری از ۱۰۲ پروژه با اتکا به توان علمی و نگاه خلاقانه

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نگاه خلاقانه و علمی را چراغ راه پیشرفت در آینده دانست و اظهار کرد: با اتکا به این نگاه توانستیم ۱۰۲ پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و کار تولید را به‌ پیش ببریم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی دوشنبه (۳۰ بهمن‌ماه) در نشست پیش‌بینی پنج‌ساله بهره‌دهی، تولید و توزیع نفت و گاز چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در نیمه نخست ۱۴۰۳ که همسو با بررسی چالش‌ها و مسائل مربوط به تولید نفت و گاز چاه‌های آغاجاری برگزار شد، گفت: در مدیریت تازه هر ایده‌ای را فرصت می‌دانیم و برای گذر از بحران‌ها از ایده‌های متخصصان و پرداختن به آنها کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به شرایط کنونی چاه‌ها و مخازن آغاجاری افزود: با پیگیری‌های مجدانه مجوز خرید ادوات درون‌چاهی اخذ شد، از این رو تمام تلاش خود را همسو با رفع همه نیازهای کالایی و ارتقای شرایط انبارهای تجهیزات به‌کار می‌بریم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مشکلات و مسائل نیروی انسانی در کارگروه‌های تخصصی به‌صورت فوری بررسی و با اصلاح ساختار در شرکت‌های تابع مجوزهایی از سازمان امور استخدامی برای جذب نیروی مختص مناطق عملیاتی اخذ شده است.

 دانشی با تأکید بر ارتقای وضعیت نیروهای ارکان ثالث و آموزش این گروه از نیروها اظهار کرد: با استفاده از مجوز اچ‌اس‌یی دستور صدور پرمیت برای این گروه از کارکنان  و شرکت آغاجاری ذیل قانون و مقررات شرکت صادر شد.

وی افزود: ترمیم و ایجاد جاده‌های دسترسی به کارخانه‌ها و تأسیسات سرچاهی باید سرلوحه کار مهندسی ساختمان قرار گیرد تا سرعت دسترسی و سلامت کارکنان واحدهای عملیاتی تضمین شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه در نشست‌های پیش‌بینی بهره‌دهی، تولید و توزیع نفت و گاز چاه‌ها اهداف بزرگی داریم، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای به دنیای بیرون از صنعت نفت ورود کنیم تا بتوانیم خدمات فنی و مهندسی را به مشتریان خارج از کشور صادر کنیم.

شایان ذکر است شرکت نفت و گاز آغاجاری با بهره‌برداری از هشت میدان نفتی در گستره سه استان جنوبی کشور و توان تولید روزانه ۴۵۸ هزار بشکه با چالش‌ها و موانع گوناگونی روبه‌روست که در خلال این نشست با همفکری متخصصان دو شرکت به فرازآوری با روش‌های نوآورانه پرداخته شد.

کد خبر 637882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =