هدف وزارت نفت صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشورهاست

رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با بیان اینکه هدف ما در آینده صدور خدمات فنی - مهندسی به دیگر کشورهاست، گفت: برای رسیدن به این هدف باید چالش‌های آن مانند استاندارد، مالی و بانکی برطرف و زیرساخت‌ها آماده شود.

به گزارش خبرنگار شانا، محمداسماعیل کفایتی امروز (چهارشنبه، نهم اسفندماه) در نخستین سلسله نشست‌های مذاکره‌ای تجاری رودررو (B2B) هفدهمین نشست کمیسیون مشترک همکارهای اقتصادی ایران و روسیه با بیان اینکه با بیش از یک دهه تحریم‌ها و مشکل‌ها در کشور به توانمندی‌های مطلوبی رسیده‌ایم، اظهار کرد: هم‌اکنون بیشتر نیازهای صنعت نفت را خودمان برطرف می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز چند هزار شرکت دانش‌بنیان در صنعت نفت مشغول کار هستند، افزود: وزارت نفت برای دومین سال پیاپی توانست رتبه نخست را در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در بین دیگر دستگاه‌های اجرایی کسب کند.

رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با بیان اینکه هدف ما در آینده صدور خدمات فنی - مهندسی به دیگر کشورهاست، گفت: برای رسیدن به این هدف باید چالش‌های آن مانند استاندارد، مالی و بانکی برطرف و زیرساخت‌های آن آماده شود.

کفایتی اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکره‌هایی را برای برگزاری نشست‌های B2B در حاشیه هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه با طرف روس انجام داده‌ایم و در تلاشیم در آینده این نشست‌ها را به‌صورت آنلاین برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: ما به‌عنوان پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در تلاشیم برای رفع مشکل‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی مکاتبه‌هایی را به‌صورت کتبی و شفاهی با امور بین‌الملل وزارت نفت انجام دهیم. 

کد خبر 638138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =