تأکید وزیر نفت بر اجرای نظام‌نامه سازماندهی اچ‌اس‌ئی وزارت نفت

مدیرکل بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت با اشاره به ضرورت بازنگری ساختارهای سازمانی واحدهای اچ‌اس‌ئی (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل) شرکت‌ها، مناطق و تأسیسات تابع با رویکرد فرآیندمحوری و تقویت کیفی، از تأکید وزیر نفت بر اجرای نظام‌نامه سازماندهی اچ‌اس‌ئی و مدیریت بحران صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا، مظاهر انصاری در نشست‌های هم‌اندیشی بررسی ساختارهای سازمانی واحدهای اچ‌اس‌ئی با مدیریت‌های مهندسی ساختار شرکت‌های ملی نفت و پالایش‌وپخش فرآورده‌های نفتی با تشریح نقش و مسئولیت‌های واحدهای اچ‌اس‌ئی در فرآیند زنجیره ارزش صنعت نفت، بر ضرورت انطباق ساختار سازمانی این واحدها با مسئولیت‌ها و پاسخگویی مورد انتظار از این واحدها تأکید کرد.

وی با اشاره به ابلاغ سند نظام سازماندهی اچ‌اس‌ئی صنعت نفت گفت: مبنای مدنظر در سازماندهی واحدهای اچ‌اس‌ئی در این نظام‌نامه، رویکرد فرآیندمحوری و آدرس‌دهی به فرآیندهای کلیدی حوزه اچ‌اس‌ئی بوده است.

مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت بیان کرد: بر اساس اهداف مدنظر و سیاست‌های ابلاغی، با مساعدت و همکاری مدیریت‌های مهندسی ساختار شرکت‌های اصلی، ساختارهای سازمانی واحدهای اچ‌اس‌ئی بر اساس نظام‌نامه سازماندهی ابلاغی، در حال بررسی و روزآمد کردن است و پس از طی مراحل بررسی، تأیید و تصویب ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 638270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =