ضرورت توجه به تعالی حکمرانی‌ها در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تأکید بر اهمیت تعالی شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: در کنار ارزیابی شرکت‌ها، کیفیت حکمرانی شرکت‌ها و سازمان‌های اجرایی نیز بسیار مهم است و باید تعالی حکمرانی‌ها نیز در صنعت پتروشیمی ارزیابی شود.

به گزارش خبرنگار شانا، عبدالعلی علی‌عسکری امروز (دوشنبه، ۱۴ اسفندماه) در دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با اشاره به اینکه پتروشیمی  صنعت برتر و امید کشور است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه این صنعت گام‌های بلندی در پیشرفت اقتصادی ایران برداریم.

وی افزود: اهداف بزرگی برای صنعت پتروشیمی برنامه‌ریزی شده و حق ایران است که ارزش محصولات این صنعت به رقم ۱۰۰ میلیارد دلاری برسد که در دستیابی به این هدف، تعالی شرکت‌ها اقدامی شایسته و ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تأکید بر اهمیت تعالی شرکت‌ها و سازمان‌ها گفت: در کنار ارزیابی شرکت‌ها، کیفیت حکمرانی شرکت‌ها و سازمان‌های اجرایی نیز بسیار مهم است و باید تعالی حکمرانی نیز در صنعت پتروشیمی ارزیابی شود.

علی‌عسکری با بیان اینکه در دنیای کنونی در یک جنگ ترکیبی، نرم و اقتصادی هستیم، تصریح کرد: باید با جدیت تلاش کنیم و از درون تقویت شویم تا اقتصاد مقاومتی رشد یابد.

وی تأکید کرد: توجه به تعالی حکمرانی در صنعت پتروشیمی می‌تواند الگویی برای دیگر سازمان‌ها هم شود تا بهترین حمایت از بخش خصوصی انجام شود.

دهمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر نفت، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با شعار «رشد تولید با رویکرد تقویت زنجیره تأمین» در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی شد.

کد خبر 638481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =