بازدید معاون برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت از طرح‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری

معاون برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت با هدف بررسی عملکرد فیزیکی و مالی طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌ای در حال اجرا و شناسایی چالش‌ها و موانع اجرایی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از پروژه‌های سرمایه‌ای این شرکت بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مسعود متین‌فرد در این بازدید طی نشستی ضمن تشریح سیاست‌های این شرکت درباره مناطق محروم، لزوم ارتقای سطح رفاه و ایجاد انگیزه برای نیروهای شاغل در این مناطق، چالش‌های اجرای پروژه‌ها، اهمیت افزایش دانش مجریان و استفاده از ظرفیت قراردادها در پیشبرد اهداف سازمان را بررسی کرد.

جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد، برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت در حفظ توان تولید، به تشریح، پیش‌بینی و تهیه شرح نیازهای مرتبط شرکت از جمله افزایش سطح ایمنی، توسعه فرودگاه آغاجاری، نوسازی منازل سازمانی، بهسازی جاده‌های عملیاتی و پروژه‌های در حال اجرا مانند احداث ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی، تکمیل جاده جایزان و ایمن‌سازی خطوط لوله نفت و گاز به‌ویژه خطوط کنار مناطق مسکونی پرداخت.

در این نشست محمدرضا دزفولی‌زاده، معاون برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران و رؤسای عملیاتی شرکت نفت و گاز آغاجاری هم حضور داشتند.

کد خبر 638870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =