۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 223166
اطلاع رسانی بموقع در حوزه پالایش و پخش ضروری است

بدلیل وظیفه حساس شرکت پالایش و پخش در تامین و توزیع فرآورده های نفتی، اطلاع رسانی مستمر و بموقع توسط روابط عمومی ها و رسانه ها ضروری است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امروز (چهارشنبه، 29 مرداد) در گردهمایی سالانه روسای روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش گفت: تولید مستمر انرژی و تامین و عرضه بموقع فرآورده، بخش بزرگی از اقتصاد کشور را تشکیل می دهد.

سید ناصر سجادی گفت: اگر در تولید و عرضه فرآورده وقفه ای ایجاد شود، بخش بزرگی از اقتصاد کشور متوقف خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هیچ جایی از بخشهای اقتصادی کشور نیست که در دفاعی از این شرکت نباشد، اظهار کرد: تمام مایحتاج مردم از بطن تولید و تامین فرآورده های نفت و گاز تامین می شود؛ انعکاس فعالیت و نقش دائمی این شرکت در بخشهای پالایشی، نقل و انتقال و خطوط لوله بستگی به فعالیت مستمر روابط عمومی های این شرکت نیز دارد.

سجادی گفت: با وجود آن که توسعه گازرسانی در 6 سال اخیر بسیار سریع صورت گرفته است، گفت: نقش شرکت ملی پخش هم در دوره یاد شده به هیچ عنوان کمتر نشده، بلکه بیشتر از گذشته نیز فعالیت دارد.

وی در همین رابطه به ذی نفعان شرکت ملی پخش اشاره کرد و گفت: بخشهای زیادی از فعالیتهای این شرکت مرتفع می شوند که می توان به صنایع، نیروگاه ها، کشاورزان و... ، اشاره کرد.

سجادی ادامه داد: به همین منظور شرکت ملی پخش سال گذشته از تمام مصرف کنندگان عمده محصول دعوت کرد تا بعنوان پشتیبان این شرکت در فرهنگ سازی مصرف باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صنعت پالایش و پخش یک صنعت کاملا تخصصی محسوب می شود، ادامه داد: در این صنعت باید از افراد متخصص استفاده کرد، زیرا در غیر این صورت سیستم با چالش مواجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار از اخذ نظرات مردم از طریق تلفن گویای 09627 بعنوان یکی از اقدامهای شاخص این شرکت در این سالها نام برد و افزود: از این طریق ما می توانیم اطلاعات گرانبهایی را از مردم جمع آوری کنیم و در فعالیت هایمان به آنها رجوع کنیم.

به گفته وی در حالی که مردم با بحران رسانه ای و بمباران اطلاعاتی مواجه هستند، ما باید سعی کنیم مسائل و واقعیت ها کاملا ملموس و حقیقی به اطلاع شهروندان برسد.

کد خبر 223166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =