طرحهای جدید عام المنفعه صنعت نفت در خوزستان اجرا می شود

طرحهای جدیدی به ارزش 150 میلیارد تومان در حیطه مسئولیتهای اجتماعی صنعت نفت برای اجرا در استان خوزستان تعریف شده است.

محسن امیریان، مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز امروز (یکشنبه، هفتم شهریورماه) در حاشیه بازدید از منطقه عملیاتی غرب کارون در گفتگو با خبرنگار شانا، از تعریف طرحهای جدید عام المنفعه برای اجرا در استان خوزستان خبر داد و گفت: هم اکنون در حال انجام هماهنگی‌های لازم با استانداری خوزستان هستیم و پس از مهیا شدن مقدمات، کار اجرایی آغاز می شود.

وی با بیان این که طرحهای جدید مدنظر، با هدف ساماندهی و تامین نیازهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی ساکنان حاشیه نشین شهر اهواز در دستور کار قرار گرفته است، منابع مالی مورد نیاز برای اجرای این طرحها را حدود 150 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرحها ظرف 2 تا سه سال آینده اجرایی خواهد شد.

امیریان با اشاره به تاکید وزیر نفت بر اهمیت مسئولیت اجتماعی و انجام اقدامهای عام المنفعه به عنوان الزامی اجتناب ناپذیر، ادامه داد: اجرای فعالیتهای اجتماعی با جدیت پیگیری می شود، چراکه توجه به نیازها و رفاه مردم ساکن در اطراف مناطق عملیاتی، حق این مردم و وظیفه ماست.   

مدیریت نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز طی 2 سال گذشته، 220 طرح عمرانی و توسعه ای را در زمینه ساخت مسجد، مدرسه، ورزشگاه، راه، بیمارستان و حوزه علمیه در مناطق نفتخیز به منظور افزایش رفاه و آسایش ساکنان این مناطق در دستور کار قرار داده و برآن است در ادامه این روند، امسال ٧٠٠ میلیارد تومان به اجرای پروژه های عمرانی اختصاص دهد.

به گزارش شانا، مدیر نظارت بر طرحهای عمرانی مناطق نفتخیز، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و معاونان وی را در بازدید از منطقه عملیاتی غرب کارون همراهی می کند. علی کاردر با هدف بازدید از طرحهای توسعه ای غرب کارون به خوزستان سفر کرده و بازدید از طرحهای آزادگان شمالی، یاران شمالی، آزادگان جنوبی، یاران جنوبی و یادآوران را در برنامه امروز (هفتم شهریورماه) خود دارد.


کد خبر 267879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =