تعمیر شیرآلات و تسهیلات سرچاهی در مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد: امسال به همت کارکنان با تجربه و متخصص مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها، ۱۰۰۰ عدد انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یونس عباسی‌لرکی افزود: این تجهیزات شامل انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی معیوب برگشتی از دکل‌های حفاری/ تعمیراتی و چاه‌های تولیدی شرکت‌های بهره‌بردار در اندازه‌ها و فشارهای مختلف ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ پام عملیاتی بوده که در کارگاه تعمیرات سرچاهی واحد خدمات فنی چاه‌ها تعمیر شد و پس از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های کارگاهی، دوباره در چاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: تعمیر این تعداد شیرآلات و تسهیلات سرچاهی افزون بر تولیدی کردن تعداد زیادی از چاه‌ها، سبب صرفه‌جویی اقتصادی قابل توجهی به میزان حداقل ۱۴۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال شده است.

عباسی‌لرکی اظهار کرد: تامین شیرآلات و تسهیلات سرچاهی موردنیاز چاه‌های تازه حفاری شده و همچنین چاه‌های تعمیری اهمیت زیادی دارد که چنین خدمات ارزنده‌ای از سوی مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها، نشان‌دهنده فرصت‌های توانستن و بالندگی است.

کد خبر 288131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =