اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سوخت استان‌های سیل‌زده

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تشکیل ستاد بحران، آمادگی خود را برای تامین سوخت مورد نیاز استان‌های سیل‌زده کشور اعلام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در پی بروز سیل در بعضی از استان‌های شمالی کشور (برخی مناطق مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی) ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تشکیل و با بررسی شرایط این استان‌ها، تصمیم‌های لازم برای تامین سوخت مورد نیاز مردم در این مناطق و همچنین تامین بنزین مسافران نوروزی گرفته شد.

بر اساس این گزارش، موجودی بنزین، نفت‌گاز و نفت‌سفید با پیش‌بینی‌های انجام شده در حد مطلوب ارزیابی شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی در تامین سوخت نواحی سیل‌زده وجود ندارد، همچنین در روستاهایی که در مسیر سیل دچار آسیب و قطع برق شدند، عملیات سوخت رسانی بی‌وقفه ادامه دارد و در این زمینه کمبودی گزارش نشده است.

این گزارش می‌افزاید: با پیش بینی‌های انجام شده بنزین مورد نیاز مسافران نوروزی در مناطق یاد شده به‌طور کامل تامین شده است و اکنون هیچ گونه مشکلی بابت سوخت‌رسانی وجود ندارد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن شکرگزاری برای نزول باران رحمت الهی، برای هر گونه خدمت رسانی به اقصی نقاط کشور به ویژه در ایام نوروز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 288148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =