مشتاقانه خواهان گسترش فعالیت‌­های خود به بازار ایران هستیم

موسس و مدیر عامل شرکت پروتوک (ProTok) روسیه، با اشاره به همکاری نزدیک ایران و روسیه گفت: مشتاقانه خواهان گسترش فعالیت­‌های خود به بازار ایران هستیم.

آنا ژیراتکووا (Anna Zhiratkova) در حاشیه سومین روز از بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت درباره حوزه فعالیت این شرکت به خبرنگار شانا گفت: ما عمدتا متمرکز بر بازار منطقه مانند آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان و دیگر کشورهای همسایه هستیم، از این رو بدون نگرانی از تحریم‌­های ایالات متحده، علاقه فراوانی به بهره‌گیری از ظرفیت­‌های فراوان بازار ایران داریم.

وی همچنین از دیدارهای پیش رو میان وزیر انرژی روسیه و مقامات ایرانی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌­ها میان ایران و روسیه در بخش انرژی بیش از پیش توسعه یابد.

موسس و مدیر عامل شرکت پروتوک ضمن اشاره به نخستین حضور پروتوک در نمایشگاه نفت تهران یادآور شد: ظرف دو روز گذشته بازدیدکنندگان فراوانی داشتیم و حتی تا مرحله مذاکره برای همکاری با یکی از شرکت­‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه پیش­ رفته‌­ایم، وسعت و تعداد شرکت­‌های ایرانی حاضر در این رویداد بین‌المللی، امکان تعامل و گفت‌وگو با تعداد زیادی از فعالان صنایع مختلف را برایمان فراهم آورده است.

ژیراتکووا ادامه داد: ما همچنین در صورت فراهم آمدن فرصت گسترش همکاری­‌ها، برنامه­‌هایی برای تولید محصولات خود در ایران و آموزش پرسنل مشتریان داریم.

شرکت پروتوک با سابقه‌ای ۱۰ ساله در سیبری روسیه مستقر است و در زمینه تولید انواع پنل‌های برقی و کنترل برای توزیع انرژی، مانیتور جریان الکتریکی تاسیسات مختلف و همچنین نظارت بر فرآیندهای تولید، روشنایی، تهویه و ... برای تاسیسات صنایع بالادستی و پایین‌دستی فعالیت دارد.

کد خبر 288901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =