برگزاری دوره‌های آموزشی صادرات و توسعه بازار در نمایشگاه ایران‌پلاست

دبیر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران از برگزاری چهار دوره آموزشی با رویکرد بازارهای صادراتی و سازوکارهای خرید محصول از بازار بورس در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، فرزانه علیرضایی درباره برنامه‌های انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست گفت: طبق روال سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی از سوی کمیسیون آموزش انجمن در مدت زمان برپایی نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه صادرات همواره یکی از اهداف نمایشگاه بوده است، افزود: چهار دوره آموزشی در حوزه صادرات و توسعه بازار صنایع پلاستیک در کشورهای اوگاندا، قطر، روسیه و قزاقستان خواهد بود.

علیرضایی یکی دیگر از دوره‌های آموزشی انجمن را آشنایی علاقه‌مندان با سازوکار خرید از بورس کالا عنوان و تصریح کرد: صنعت ایران یک صنعت سنتی است و شرکت‌ها همواره مواد اولیه خود را از بازار تأمین می‌کرده‌اند و آشنایی چندانی با سازوکار بورس نداشتند. با انجام مذاکراتی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و درخواست‌های وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت مبنی بر تشویق شرکت‌ها برای خریداری مواد اولیه از بورس، تصمیم به برگزاری دوره آموزشی در این رابطه گرفته شد.

دبیر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی نحوه جستجو و انتخاب مواد تولیدی پتروشیمی‌های ایرانی با استفاده از سامانه tecves تأکید کرد: دو دوره فنی نیز خواهیم داشت که به چگونگی انتخاب مواد اولیه صنعت PVC و دیگری به پلاستیک‌های دوست‌ار محیط زیست، ویژگی‌ها و روش‌های شناسایی آن اختصاص دارد.

وی یادآور شد: این دوره‌ها در چهار روز نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست در غرفه انجمن ملی و با ظرفیت ۳۰ نفر و هر روز دو دوره آموزشی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه‌ای در ساعات ۱۱ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۵ برگزار خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۳۱ شهریورماه تا سوم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 293273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =