توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان از سوی پالایشگاه هاشمی‌نژاد

هم‌زمان با آغاز سال جدید تحصیلی و بازگشایی مدارس، کارکنان پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی بیش از ۵ هزار بسته نوشت‌افزار را بین دانش‌آموزان شهرستان سرخس توزیع کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، محمد زاهد، دبیر موسسه خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از توزیع ۵ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی _ اسلامی در بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان مرزی سرخس خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و توجه به جامعه پیرامون پالایشگاه با کمک همکاران عضو موسسه خیریه کارکنان پالایشگاه برای سومین سال متوالی انجام شده است.

وی افزود: تعداد ۵ هزار بسته نوشت افزار ایرانی _ اسلامی خریداری و هم‌زمان با نخستین روز از مهرماه و شروع سال تحصیلی ۹۸ به سازمان‌های آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی شهرستان سرخس تحویل داده شده است.

به گفته زاهد، این هدایا شامل انواع لوازم‌ تحریر است که بین دانش‌آموزان مقطع دبستان تا متوسطه در چهار گروه توزیع شده است تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نداشتن بضاعت از تحصیل باز نماند.  

دبیر موسسه خیریه کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد ارزش مالی این هدایا را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: توزیع بسته‌های نوشت‌افزار در دو نوبت انجام می‌شود، همچنین همکاران ما در مجموعه خیریه پالایشگاه با برپایی غرفه مهربانی، کمک‌های مالی کارکنان و شهروندان را به صورت بن خرید نمایشگاه یا خرید نوشت‌افزار جمع‌آوری و با هماهنگی آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع می‌کنند.

کد خبر 293507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =