پالایشگاه هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی کارآفرینی خراسان رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی خراسان رضوی با هدف توسعه کارآفرینی و استفاده از تجربه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت نفت و گاز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، اعضای انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان خراسان رضوی از مجموعه پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد و مرکز رشد و فناوری این مجتمع گازی در سرخس بازدید کردند.

این بازدید با هدف توسعه همکاری صنعت با دانشگاه و گسترش کارآفرینی در شهرستان سرخس انجام شد و مبنای آن استفاده از تجربه شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری استارت‌آپ‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز بود. تفاهم‌نامه همکاری بین پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد و انجمن صنفی مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی استان خراسان رضوی نیز بر همین اساس امضا شد.

یونس نیک‌پرست، مدیر مرکز رشد و نوآوری مجتمع گازی شهید هاشمی‌نژاد در آیین امضای تفاهم‌نامه از عزم راسخ مرکز برای کمک به ارتقای اکوسیستم کارآفرینی شهرستان سرخس خبر داد و گفت: بازدید اعضای انجمن و امضای تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های کارآفرینی و نوآوری استان خراسان رضوی، بهره‌مندی از خدمات آنها در حوزه توسعه کارآفرینی، گسترش فعالیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری آنها با حوزه نفت و گاز انجام شده است.

وی افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد برای عمل به مسئولیت اجتماعی و توجه به ذی‌نفعان در حوزه بومی و منطقه‌ای اقدام‌های مهمی را در دستور کار قرار داده و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، برگزاری رویدادهای نمایشگاهی، ارتباط با دانشگاه‌ها، ایجاد فرهنگ کارآفرینی و اشتغال در شهرستان سرخس نیز از جمله همین اقدام‌هاست.

مدیر مرکز رشد و نوآوری مجتمع گازی شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان سرخس، همه امکانات مرکز رشد و فناوری پالایشگاه به صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌گیرد و شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

کد خبر 294054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =