رونمایی از ۲ کتاب و ۵ تجهیز کاربردی ملی حفاری در نمایشگاه اهواز

هم‌زمان با آغاز به‌کار یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان، شرکت ملی حفاری ایران از پنج تجهیز و ابزار کاربردی در عملیات حفاری و دو کتاب رونمایی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) و در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان، این قطعات، تجهیزات، ابزار و کتاب‎ها رونمایی شدند. این تجهیزات و ابزار در نتیجه هم‌افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‎های دانش‌بنیان تولید داخل شده و نقش مهمی در فرآیند عملیات حفاری و خدمات یکپارچه جانبی ایفا می‎کنند.

این تجهیزات و ابزار شامل RTTS که مجموعه ابزار درون‌چاهی است، یک نمونه لاینر پمپ سیال از قطعات پرمصرف در پمپ‎های سیال، پکینگ المنت برای جلوگیری از فوران، پالسر مثبت که در عملیات حفاری افقی و جهت دار کاربرد دارد و سیستم دیجیتال پمپ‎های سیال است.

در این آیین همچنین کتاب کارنامه پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران که از سوی مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت به چاپ رسیده و کتاب مسئولیت‎های اجتماعی در مورد خدمات عام المنفعه که توسط روابط عمومی این شرکت انتشار یافته نیز رونمایی شدند.

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری بعدازظهر امروز (جمعه، ۲۲ آذرماه) با حضور غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، فرخ علیخانی، معاون تولید شرکت ملی نفت ایران، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دیگر مدیران ارشد و فعالان صنایع نفت و گاز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و ۲۵ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 296478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =