تولید روزانه نفت شیل آمریکا به ۹.۰۸ میلیون بشکه می‌رسد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد که تولید نفت شیل این کشور در ماه آوریل به رکورد ۹ میلیون و ۸۰ هزار بشکه در روز می‌رسد. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، براساس داده‌های روز دوشنبه (۲۶ اسفندماه) اداره اطلاعات انرژی آمریکا انتظار می‌رود افزایش تولید منطقه نفت‌خیز حوضه پرمین در ماه آوریل کاهش تولید دیگر تولیدکنندگان نفت شیل را جبران کند و با افزایش تولید حدود ۱۸ هزار بشکه در روز، مجموع تولید نفت شیل را به رکورد ۹ میلیون و ۸۰ هزار بشکه در روز برساند.

داده‌های اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد تولید حوضه پرمین تگزاس و نیومکزیکو، با افزایش روزانه ۳۸ هزار بشکه به رقم ۴ میلیون و ۷۹۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

انتظار می‌رود تولید گاز طبیعی آمریکا با پنجمین کاهش ماهانه خود در ماه آوریل، بیشترین کاهش ماهانه را از ژانویه سال ۲۰۱۹ تجربه کند.

پرمین، بزرگ‌ترین منطقه نفت‌خیز شیل در آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین عوامل رونق نفت شیل به شمار می‌رود که به تبدیل شدن آمریکا به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نفت جهان در کنار عربستان و روسیه کمک کرده است.

این در حالی است که با کاهش هزینه حفاری و تکمیل پروژه‌های تولیدکنندگان مستقل برای بهبود درآمدشان، میزان رشد تولید کاهش یافته است.

جنگ قیمتی عربستان و روسیه که سبب سقوط قیمت نفت خام و افزایش نگرانی درباره کاهش رشد تقاضای جهانی نفت خام در پی همه‌گیری ویروس کرونا شده است، سبب شد تولیدکنندگان نفت آمریکا هزینه‌های خود را کاهش دهند و کاهش هزینه‌های بیشتری را در طول هفته گذشته اعلام کنند.

کد خبر 301101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =