استقبال مجاری عرضه سوخت منطقه چالوس از پرداخت الکترونیکی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از استقبال مجاری عرضه سوخت منطقه چالوس برای پرداخت الکترونیکی قیمت سوخت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی از دریافت نکردن نقدی قیمت سوخت در جایگاه‌هاه‌های عرضه خبر داد و گفت: پیرو تصمیم‌های گرفته شده در نشست کمیته مبارزه با شیوع ویروس کرونا در منطقه، پرداخت قیمت سوخت در همه جایگاه‌های غرب استان از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌شود.

وی ضمن تشکر از همکاری و تلاش‌های جایگاه‌داران منطقه چالوس در مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: اکنون ۵۷ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۴۱ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) بی‌وقفه در حال سوخت‌رسانی به مردم هستند و به‌منظور حفظ سلامت مراجعان همه تلمبه‌ها و دستگاه‌های کارت‌خوان توسط مالکان جایگاه‌ها به‌طور مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با یادآوری اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت از جمله مکان‌هایی است که بیشترین مراجعان را دارد و بخشی از پرداخت قیمت سوخت به‌صورت نقدی انجام می‌شود، اظهار کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح استان، زیرساخت‌های لازم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرداخت بهای سوخت به‌صورت الکترونیکی در همه جایگاه‌های عرضه سوخت غرب استان مازندران فراهم شده است.

امانی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور از همشهریان عزیز درخواست می‌شود به‌منظور حفظ سلامت خود و کارکنان جایگاه‌ها و همچنین همکاری با جایگاه‌داران برای پیشگیری از شیوع بیماری در زمان مراجعه به جایگاه از روش پرداخت الکترونیکی و همچنین از دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.

کد خبر 301817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =