بنزین یورو ۴ به تأسیسات همدان و ملایر منطقه مرکزی رسید

بنزین مازاد یورو ۴ و معمولی تولیدی پالایشگاه‌ها، برای نخستین بار در کشور با ایجاد زیرساخت‌های لازم به تأسیسات ملایر و همدان خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی رسید و به‌منظور ذخیره‌سازی تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه مرکزی، علی‌اکبر فضلی‌خانی، معاون عملیات این منطقه گفت: بیش از ۱۰ میلیون لیتر بنزین مازاد تولیدی کشور، در انبار نفت تأسیسات ملایر رسید شد و این مقدار به زودی به ۱۵ میلیون لیتر خواهد رسید.

وی با اشاره به توان تولید بنزین یورو ۴ و معمولی مازاد در کشور افزود: در ماه‌های اخیر نیز تأسیسات همدان برای نخستین بار اقدام به رسید بنزین یورو ۴ در انبار نفت پخش همدان کرد.

فضلی‌خانی با تاکید بر نقش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی در جابه‌جایی ایمن و کلان مواد نفتی در کشور تأکید کرد: امروز، منطقه مرکزی، زیرساخت‌های کافی به‌منظور جابه‌جایی همه مقدار مواد نفتی تولیدی در کشور را با سرعت حداکثری دارد.

بر پایه این گزارش، منطقه مرکزی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران وظیفه اداره خطوط لوله نفت خام و فرآورده‌های نفتی را از قطرهای ۴ تا ۲۶ اینچ در محدوده استان‌های لرستان، مرکزی، همدان، قم و اصفهان به‌عهده دارد و مجموع خطوط لوله تحت مدیریت این منطقه به ۱۶۰۰ کیلومتر می‌رسد.

کد خبر 302990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =