سوخت‌رسانی مطلوب در مسیرهای سخت‌گذر برفی منطقه همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: تأمین به‌موقع و توزیع مطلوب سوخت در مسیرهای سخت‌گذر و برفی این منطقه طبق روال عادی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی در این باره افزود: محدودیت‌های کرونایی، بارش برف و بروز سرما، هیچ‌یک مانع تلاش صنعت‌مردان سوخت‌رسان همدان در مراحل چندگانه تأمین، انبارش، ذخیره‌سازی، نگهداشت، بارگیری، ارسال و توزیع حامل‌های مایع انرژی نشد.

وی با بیان اینکه مقاصد مصرف سوخت، بخش‌های مختلف از جمله صنایع، کشاورزی، نیروگاه‌ها، اصناف تولیدی و خدماتی، نیروهای نظامی و انتظامی، گرمایش منازل، حمل‌ونقل و... بوده، افزود: سوخت‌رسانی در گستره‌ای به وسعت استان همدان، مناطق دور یا همجوار کشور در حال انجام است و این مهم از ظرفیت بالا، موقعیت راهبردی و برخورداری از کادر فنی مهندسی مجرب شاغل در منطقه حکایت می‌کند.

مدیر پخش منطقه همدان تأکید کرد: با ایجاد زیرساخت‌های الکترونیکی از ابتدای سال ۹۹ با هدف ذخیره‌سازی و مصرف، سهمیه نفت سفید و سیلندر گاز مایع برای خانوارهای محروم از نعمت گاز طبیعی حتی در فصل تابستان نیز تأمین و در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ شد.

روستایی با بیان اینکه زمستان و سرمای استان همدان همیشه در کشور زبانزد بوده، اظهار داشت: سوخت‌رسانان منطقه همه ساله با آمادگی و پیش‌بینی‌های پیشین به استقبال برف و یخبندان رفته‌اند و حتی در ایامی از سال در دمای زیر صفر نیز عملیات سوخت‌رسانی را دنبال کرده و به‌موقع انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مصرف‌کنندگان واقعی نفت سفید و سیلندرهای گاز مایع، مشترکان فاقد انشعاب گاز طبیعی مورد تأیید شرکت گاز هستند، تصریح کرد: در مورد اصناف شناسنامه‌دار مصرف‌کننده گاز مایع، بستر لازم در سامانه تجارت آسان جدید دیده شده و امکان ثبت‌نام و دریافت سیلندر این قبیل مصرف‌کنندگان به تعداد مورد نیاز و تأییدشده فراهم است.

مدیر منطقه همدان با توجه به تعطیلی دو هفته اخیر و محدودیت‌های اعمال‌شده در مناطق قرمز کرونایی، یادآور شد: تمامی ۱۲۴ جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان فعال بودند و عرضه فرآورده‌های موردنیاز به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت به بخش مهم حمل و نقل، انجام شد.

روستایی تصریح کرد: ماهیت شرکت، خدماتی بوده و عرضه فرآورده‌های متنوع بنزین معمولی، بنزین یورو، نفت گاز معمولی، نفت گاز یورو، گاز مایع (ال‌پی‌جی) و گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در همه بخش‌های مصرف به سهولت در جریان است و در دسترس جامعه هدف قرار دارد.

کد خبر 310449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =