نفت‌گاز مصرفی اتوبوس‌های درون‌شهری منطقه همدان یورو ۴ شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از توزیع نفت‌گاز یورو ۴ میان ناوگان اتوبوس‌های درون‌شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: چندی است که خودروهای شخصی و عمومی، به‌ویژه ناوگان اتوبوس‌های شهری شرکت واحد در سراسر کشور در ردیف عوامل نخست آلودگی هوا شناخته و معرفی می‌شوند که این مهم تأمین و توزیع سوخت با کیفیت بالاتر این وسایل نقلیه را در کاستن آلودگی هوا بیش از پیش ضروری می‌کند.

وی افزود: بنا بر وظیفه ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و تأکیدهای مدیریت ارشد استان، به همت مسئولان و کارکنان خدمتگزار منطقه، از اوایل مردادماه امسال، سوخت ناوگان اتوبوسرانی داخل شهر یورو ۴ شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به همکاری همه‌جانبه شهرداری در تخصیص مکان و تأمین تجهیزات لازم و زیرساخت مناسب فنی و الکترونیک گفت: توزیع الکترونیکی نفت‌گاز با کیفیت و استاندارد جهانی یورو ۴ در میان ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جایی مسافر در شهر آماده و راه‌اندازی شد.

روستایی با بیان اینکه بنزین یورو ۴ با اکتان بالای ۹۱ از ابتدای امسال در سراسر جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان همدان توزیع می‌شود، گفت: حفظ سلامت محیط زیست و تلاش در تعدیل آلاینده‌های هوا همواره از جمله دغدغه‌های مدیریت کلان شرکت ملی پخش و حساسیت‌های این شرکت در قبال مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

وی افزود: اکنون نفت‌گاز توزیعی در جایگاه پایانه بزرگ مسافربری همدان، جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در رینگ دوم شهر همدان و همچنین پمپ بنزین‌های محورهای اصلی بزرگراه ترانزیت اتصال‌دهنده شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از نوع یورو ۴ است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تأکید کرد: به‌تدریج تلاش‌ها به سمت و سوی تجهیز دیگر جایگاه‌ها به امکانات ضروری و استانداردسازی شرایط ذخیره‌سازی و عرضه این سوخت ارزشمند در حال انجام است تا نقش این منطقه در داشتن هوای پاک پررنگ بماند.

کد خبر 306033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =