اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت میان مصرف‌کنندگان جزء منطقه کردستان

توزیع سوخت مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاورزی منطقه کردستان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از ابتدای تیرماه از طریق بستر بانکی و الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توسعه خدمات الکترونیک، جلوگیری از ترددهای غیرضروری و همسو با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت، عملیات توزیع سوخت مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاورزی منطقه کردستان از ابتدای تیرماه الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: مصرف‌کنندگان جزء آن ‌دسته از مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان هستند که سهمیه ماهانه آنان کمتر از ۶ هزار لیتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دومین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان عرضه خارج از شبکه و انحراف سوخت، هزینه بالای چاپ، توزیع و امحای حواله‌های صادره برای این دسته از مصرف‌کنندگان را از عمده مشکلات ناشی از توزیع سوخت به‌صورت حضوری عنوان کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بانکی استان، با مراجعه مصرف‌کنندگان جزء به سایت نیو تجارت آسان (https://newtejaratasan.niopdc.ir) و ثبت‌نام در آن، سهمیه سوختشان در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می‌شود.

گیتی‌منش با اشاره به وجود بیش از ۶۲ هزار مصرف‌کننده جزء در استان از آمادگی کامل این منطقه برای تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز این بخش خبر داد و افزود: سال‌های گذشته نیز فرآیند توزیع الکترونیکی نفت سفید ۲۸ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در استان اجرایی شده است.

وی خواستار شتاب در اجرای طرح پلاک‌گذاری ادوات‌ کشاورزی استان با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان شد و اظهار کرد: پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی از سیاست‌های مؤثر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که از سوی کمیسیون‌های استانی نیز در حال پیگیری است و نقش مؤثری در مدیریت و نظارت بر توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی خواهد داشت، بنابراین لازم است دستگاه‌های متولی با جدیت برای رفع موانع موجود و عملیاتی کردن این طرح گام بردارند.

کد خبر 303087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =