بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در خراسان رضوی

یکصدوبیست‌وهشتمین جایگاه عرضه سوخت استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یکصدوبیست‌وهشتمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با حضور مدیر، معاونان، جمعی از رؤسای واحدهای منطقه، مسئولان محلی، اعضای انجمن‌های صنفی و مسئولان شرکت‌های صاحب‌نشان توزیع، به بهره‌برداری رسید.

علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با الزامات خاص کرونایی برگزار شد، گفت: امسال هفت جایگاه دیگر نیز در سطح منطقه خراسان رضوی و همچنین سه جایگاه در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این جایگاه وسیع و مجهز با مساحت ۷ هزار مترمربع در قالب مجتمع خدمات رفاهی با امکانات جایگاه، نمازخانه و رستوران، در کیلومتر ۱۰ آزادراه مشهد به قوچان واقع است.

اصغری با اشاره به لزوم ایجاد تناسب بین تعداد جایگاه‌ها و خودروها به‌ویژه در کلان‌شهر مشهد که سبب رفاه بیشتر همشهریان و زائران می‌شود، اظهار کرد: با تصمیم‌های اتخاذشده به‌ویژه ایجاد جایگاه‌های تک‌سکویی، مشکلات در شهر مشهد برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه ترافیک در جاده خروجی مشهد به سمت قوچان با افتتاح این جایگاه به حداقل خواهد رسید، اظهار کرد: این جایگاه عرضه دارای پنج سکو با ظرفیت ۲۵۰ میلیون لیتر است که با امکانات موجود در این جایگاه به‌صورت مستقیم برای ۳۰ نفر، زمینه اشتغال فراهم شده است.

مدیر منطقه تصریح کرد: در سطح منطقه خراسان رضوی، یکصدوسی‌وپنج جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که از این تعداد ۷۸ جایگاه مربوط به شهر مشهد است.

وی تأکید کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اجرای طرح تشویقی رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت)، گامی بسیار بلند در کاهش آلودگی زیست‌محیطی و نیز صرفه‌جویی در مصرف بنزین برداشته که انتظار این است که تمامی دارندگان خودروهای عمومی استان با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR هرچه زودتر از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 305133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =