گازرسانی‌های اخیر وزارت نفت ستودنی است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور در هفت سال گذشته با جدیت هرچه بیشتر کلید خورد که چنین عملکردی واقعا ستودنی است.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در وزارت نفت به‌ویژه گاز رسانی به شهرها و روستاهای دور افتاده کشور، گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای تاکنون از سوی وزارت نفت در توسعه گاز رسانی به شهرها و روستاهای مختلف انجام شده که قابل ستایش است. گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت‌رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر است.

وی افزود: گاز رسانی به شهرها و روستاهای کشور در این دولت با جدیدت هرچه بیشتر کلید خورد، هم اکنون اکثر روستاهای کشور نعمت گاز برخوردارند که این مهم بدون‌شک حرکت بزرگی در زمینه خدمت‌رسانی محسوب می‌شود و در کارنامه این دولت به یادگار خواهد ماند.

نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر تصریح کرد: تا پیش از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، حدود ۱۴ هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره‌مند بودند، در حالی که در طول فعالیت این دولت، چندین هزار روستای دیگر از این نعمت بهره‌مند شده‌اند و آمارها نیز نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به توسعه گازرسانی در مناطق محروم است.

مرادی از تلاش‌های صورت گرفته توسط وزارت نفت در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: تلاش‌های کارکنان صنعت نفت امروز به‌خوبی قابل مشاهده است، این صنعت افق روشنی پیش روی خواهد داشت.

کد خبر 305673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =