دستاوردها در بخش‌های تولیدی از جمله نفت و گاز قابل توجه است

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: دستاوردها و سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی کشور از جمله بخش کشاورزی، صنعت و معدن، نفت و گاز، نیرو، راه، راه‌آهن و بزرگراه‌ها قابل توجه است.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری، امروز (چهارشنبه، ۱۵ مردادماه) در حاشیه نشست هیئت دولت با گرامیداشت روز خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی، حوزه مسئولیتی است که کارهایی بسیار سنگین و دشوار را به‌عهده دارد، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان، زبان مردم بودن برای رساندن حرف‌ها و نقدها به گوش مسئولان و از طرفی رساندن مطالب مورد نظر نظام و دولت به نحو مطلوب به مردم، از رسالت‌ها و مسئولیت‌های خبرنگاری است.

وی افزود: از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار را صمیمانه به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم و از همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و همه کسانی که در حوزه اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

معاون اول رئیس‌جمهوری ادامه داد: امروز کشور از نظر اقتصادی به دلیل تحریم‌ها در شرایط ویژه قرار دارد. امروز مسائل اقتصادی کشور جدی است و مشکلات معیشت مردم از مسائل جدی دولت است و اولویت نخست دولت هم رسیدگی به مسائل و مشکلات معیشتی مردم و هم رسیدگی به مسائل اقتصادی کشور است و از طرفی دولت تلاش می‌کند در این شرایط هم تا حدی که مقدور باشد برنامه توسعه کشور انجام شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دستاوردها و سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی کشور از جمله بخش کشاورزی، صنعت و معدن، نفت و گاز، نیرو، راه، راه‌آهن و بزرگراه‌ها قابل توجه است، تصریح کرد: طرح‌هایی که رئیس‌جمهوری پنجشنبه‌های هر هفته، در سراسر کشور افتتاح می‌کنند، جزو طرح‌های بزرگ و افتخارآفرین در کشور هستند.

کد خبر 305768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =