وزارت نفت همه تلاش خود را برای فروش نفت به‌کار بسته است

سخنگوی دولت گفت: وزارت نفت همه تلاش خود را برای فروش نفت به‌کار بسته است و ما دست روی دست نمی‌گذاریم و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی، امروز (سه‌شنبه، هشتم مهرماه) در نشست خبری درباره گزارش‌های غیر رسمی منتشر شده از برخی رسانه‌ها مبنی بر افزایش فروش نفت ایران در ماه سپتامبر، گفت: هم‌اکنون اخبار مشکوک، جعلی و تحریک‌کننده زیاد منتشر می‌شود، از این رو دوستان رسانه‌ای دقت کنند که انتشار بعضی از این خبرها غیردقیق، مشکوک و با هدف است.  

وی افزود: البته وزارت نفت همه تلاش خود را برای فروش نفت به‌کار بسته است و ما  دست روی دست نمی‌گذاریم و بدون شک تلاش خود را انجام می‌دهیم و اتفاقاً این تلاش‌ها برای فروش نفت در دوران تحریم چند برابر شده است. اما با توجه به اینکه سیاست ما انتشار اطلاعات اینچنین در شرایط جنگ اقتصادی نیست، آمار دقیق‌مان را ارائه نخواهیم کرد، بنابراین شما بی‌شک نباید به این آمارها توجه کنید.  

سخنگوی دولت تصریح کرد: یکی دو منبع خبری وجود دارد که بنده نیز دائم آنها را دنبال می‌کنم. آنها به شکل خیلی تحریک‌کننده این اخبار را منتشر می‌کنند و شاید مقاصد خیرخواهانه‌ای هم نداشته باشند.

کد خبر 307843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =