مصرف روزانه ۴۴۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف روزانه ۴۴۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در ۶ ماه نخست امسال در سطح کردستان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش در این باره گفت: در بازه زمانی مذکور، ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان مصرف شده که با رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بوده است.

وی با اشاره به مصرف روزانه ۴۴۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در استان که سبب کاهش مصرف ۸۱ میلیون لیتری بنزین در استان نیز شده است، افزود: هم‌اکنون ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی فعال در استان وجود دارد که عملیات احداث دو جایگاه دیگر نیز در دست اقدام است تا زیرساخت‌های سوخت‌رسانی این فرآورده در استان افزایش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ابراز امیدواری کرد: با همکاری و ارتباط مطلوب با دیگر اداره‌های استان درباره خدمات مرتبط با تأمین، نگهداشت و توزیع فرآورده‌های نفتی، خدمات مطلوبی به مردم ارائه دهیم.

گیتی‌منش به تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی در بستر نرم‌افزارهای الکترونیکی و همچنین اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی و کاهش تردد ارباب رجوع، زیرساخت‌های اینترنتی برای مشتریان شرکت مهیا شده است و توزیع نفت سفید و گاز مایع خانوارهای استان و نفت‌گاز بخش کشاورزی به‌صورت الکترونیکی بوده و سهمیه سالانه این عزیزان در کارت‌های بانکی ایشان شارژ می‌شود.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، ثبت نام طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در سامانه GCR.NIOPDC.IR در استان آغاز که هم اکنون سه کارگاه تبدیل این خودروها در استان فعال است و امیدواریم واجدان شرایط نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تأمین و توزیع روزانه بیش از ۳ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و افزود: در ۶ ماه نخست امسال‌، مصرف نفت سفید با کاهش ۱۲ درصدی و مصرف بنزین با کاهش ۲۳ درصدی هراه بوده و نفت‌گاز نیز تغییری نکرده است.

گیتی‌منش با اشاره به آمادگی کارکنان این شرکت برای تأمین به‌موقع سوخت مورد نیاز تأکید کرد: هم‌اکنون ۹ ناحیه، دو واحد تأسیسات انبار نفت، ۲۹۹ باب فروشندگی روستایی، ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ جایگاه سی‌ان‌جی، سوخت مورد نیاز مردم استان را تأمین می‌کنند.

کد خبر 308617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =