افزایش ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در استان اصفهان

معاون فنی عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان از افزایش ۲۵ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در آبان‌ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، ساسان تیموری با اعلام اینکه مقدار عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در این استان طی آبان‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۵ درصد افزایش داشته است، گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و انجام تبلیغات وسیع رسانه‌ای با هدف ترغیب و تشویق دارندگان وسایل نقلیه عمومی به استفاده از تسهیلات گازسوز کردن رایگان خودروها، اقدام‌های لازم در این استان انجام شد.

وی افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با اولویت وانت‌بار سبک و تاکسی‌های شهری از ماه‌های پیش در حال اجراست و مالکان این خودروها با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR می‌توانند برای گازسوز کردن وسیله نقیله خود اقدام کنند.

معاون فنی عملیاتی منطقه اصفهان درباره مزیت‌های استفاده از این سوخت پاک گفت: اجرای این طرح ملی افزون بر کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، سبب صرفه‌جویی در مصرف بنزین و رشد و توسعه اقتصادی کشور نیز می‌شود.

تیموری تصریح کرد: پیرامون رعایت الزام‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان پایش‌ها و بازبینی‌های لازم را به‌طور مستمر انجام می‌دهند.

کد خبر 310401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =