طرح توزیع الکترونیکی نفت‌سفید در منطقه میاندوآب کلید خورد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع الکترونیکی نخستین مرحله سهمیه نفت‌سفید در سال‌ ۱۴۰۰ برای ۶۰ هزار خانوار مصرف‌کننده این فرآورده در منطقه میاندوآب خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی افزود: به‌منظور تأمین به‌موقع سوخت خانوارهای مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز طبیعی ساکن در منطقه و ذخیره‌سازی تدریجی این فرآورده برای مصرف در ماه‌های سرد سال و مناطق سخت‌گذر، سهمیه ۴۰۰ لیتری نفت‌سفید برای ۶۰ هزار خانوار فاقد شبکه گاز شهری در کارت‌ بانکی خانوارهای زیر پوشش شارژ شد.

وی تأکید کرد: ساکنان مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز شهری هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی با توجه به سهمیه اعلامی می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگی‌های نفت‌سفید شهری و روستایی و ارائه کارت بانکی ثبت‌شده در سیستم تجارت آسان نسبت به تحویل سهمیه تعیین‌شده اقدام کنند و سهمیه اعلامی این مرحله تا پایان خردادماه امسال‌ اعتبار دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: اطلاع‌رسانی لازم درباره سهمیه نفت‌سفید اعلامی خانوارها از طریق صداوسیما و فرمانداری‌ها و رسانه‌های محلی انجام شده است.

فیض‌حسینی تصریح کرد: آن دسته از خانوارهایی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام و مشخصات اعضای خانوار خود را درج کنند.

وی افزود: نفت‌سفید مورد نیاز خانوارها به‌وسیله ۲۵۳ فروشندگی شهری و روستایی به‌طور مستمر توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همچنین به کاهش ۱۰ درصدی مصرف این فرآورده در این منطقه در سال ۹۹ اشاره کرد و علت اصلی این کاهش را تلاش‌های شبانه‌روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده، توسعه شبکه گاز شهری، حذف کالابرگ فیزیکی و الکترونیکی کردن توزیع نفت‌سفید بیان کرد.

فیض‌حسینی درباره فعالیت‌های تأسیسات سیلندرپرکنی گفت: تعداد ۱۴ باب تأسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعالیت می‌کنند که وظیفه توزیع گاز مایع برای مصارف خانگی را به‌عهده دارند.

کد خبر 316232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =